S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Logo Dekorativka


Podívej se na náš Facebook Podívej se na naše videa
Naše fotky na Pinterestu

 

ZBOŽÍ V AKCI

KONTAKTY

DEKORATIVKA.CZ
tel: 605 287 650
info@dekorativka.cz

O NÁS » Postup při řešení reklamací
REKLAMACE

Následující doporučení nejsou závazná, ale urychlí průběh Vaší reklamace a usnadní nám také komunikaci s Vámi.

Co mám poslat?

Pokud naleznete na zboží závadu, zašlete jej neprodleně na naši adresu. Ke zboží přiložte stručný popis závady a kontaktní údaje na Vás (jméno, adresu, tel. číslo a e-mail). Pokud máte možnost okopírovat originální paragon, učiňte tak, v opačném případě nám napište datum uskutečnění nákupu. V případě žádosti o vrácení peněz uveďte svoje číslo účtu.

Jak mám zboží poslat?

Dopravce je samozřejmě na Vás, ale vždy je lepší zboží odesílat doporučeně, abyste měli doklad o předání balíku přepravci (podací lístek) pro případ, že dopravce balík ztratí nebo poškodí.

Kam mám zboží poslat?

Adresa pro vyřizování reklamací:

Marion Group, s.r.o.

Obchod Lee a Wrangler - 1.patro,

OC Metropole Zličín

Řevnická 1

155 21, Praha 5

Neposílejte zboží na adresu sídla firmy Marion Group, s.r.o. v Rakovníku. Zbytečně tím prodloužíte dobu vyřízení reklamace. Vaše reklamace se vyřídí až po přeposlání.

Za jak dlouho bude má reklamace vyřízena?

V naprosté většině případů vyřizujeme reklamace do 5ti pracovních dnů od obdržení zásliky. V případě, že tuto lhůtu nemůžeme z nějkého důvodu dodržet (např. není skladem zboží na výměnu), budete o tom informováni a společně dohodneme další postup řešení reklamace.

Na co se nevztahuje reklamace?

Záruka se nevztahuje na:

1) výrobky, jejich životnost již vypršela

2) vady vzniklé běžným používáním

3) vady vzniklé nesprávným použitím výrobku (např. praní na nesprávnpu teplotu)

4) vady vzniklé nesprávným skladováním

5) vady vzniklé mechanickým poškozením

6) na nevyhovující produkt- v tom případě se jedná o odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě, viz. níže.

 


Jak postupovat při odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní:

Spotřebitel má právo dle § 53 odst. 7 Obč.Z. odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce ve lhůtě 14 kalendářních dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (pomocí internetu). Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží, vykazuje-li dodané zboží vadu, postupuje kupující jako při běžné reklamaci.


Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy odeslat nejpozději do 14. dne od převzetí věci. Doporučujeme tak učinit písemnou formou, která zajišťuje zejména prokazatelnost učiněného právního úkonu, kterým se smlouva ruší.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně). Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.

O tom, že odesíláte zboží k nám je dobré nás informovat předem např. e-mailem (není podmínkou), abychom balík očekávali a mohli Vás informovat v případě, že nedorazí.

Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.


Co mám poslat?

Zboží by měl kupující spotřebitel vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu (není podmínkou), ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní či poškozené, může prodávající vracenou kupní cenu snížit o tomu odpovídající částku (v souladu s § 458 odst. 1 obč. z.). Je možné vrátit i zboží použité, avšak dodavatel má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu.


Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v uvedené lhůtě, doporučujeme pro urychlení vyřízení odstoupení zboží doručit na adresu prodávajícího spolu s přiloženým průvodním dopisem. Do dopisu uveďte případný důvod odstoupení od kupní smlouvy (není podmínkou), číslo nákupního dokladu, kontaktní údaje na Vás a číslo bankovního účtu pro vrácení peněz (peníze lze také čerpat na výběr jiného zboží, v tom případě prosíme uveďte o jaké zboží máte na výměnu zájem).

Kam mám zboží poslat?

Adresa pro vyřizování reklamací:

Marion Group, s.r.o.

Obchod Lee a Wrangler - 1.patro,

OC Metropole Zličín

Řevnická 1

155 21, Praha 5

 

Kdy mi budou vráceny peníze?

Spotřebiteli bude vrácena kupní cena na jeho účet obratem, nejpozději však do 14ti dnů od odstoupení od smlouvy.

 

Nzc0Z