Kdo je Dekorativka?

Dekorativka nedávno oslavila čtvrté narozeniny a je asi na čase poodkrýt trochu pokličku a předstvit vám, kdo za projektem stojí a proč vlastně vznikl.

Myšlenka na založení e-shopu Dekorativka vznikla vlastně z nutnosti..Ale popořádku..

Jmenuji se Kristýna, je mi 33 let a podnikat jsem začala již před desti lety během studia na VŠE. Tehdy jsem založila svůj první e-shop. Líčení mě nikdy moc nezajímalo, vystačila jsem si s řasenkou z drogérky a mycím gelem Clean & Clear. Asi před pěti lety jsem se nechala vcucnout do červí díry jménem YouTube a začala hltat videa našich a zahraničních beauty youtuberek ( tenkrát hlavně Tati aka Glam Life Guru, Carli Bybel, Wayne Goss a z našich tvůrců Péťa LovelyHair). Přirozeně jsem chtěla používat stejné produkty jako používali oni ve svých tutoriálech a vyzkoušet pečující kosmetiku, kterou doporučovali. A to jsem narazila... V té době se velké množství značek prakticky nedalo na našem trhu sehnat, případně jste museli objednávat každou značku z jiného e-shopu. Něco jako stojan Makeup Revolution v každém DM opravdu neexistovalo:-) V drogérii jste sehnaly tak maximálně paletku Maybelline, o kvalitních štětcích na make-up ani nemluvě.

A tak vznikl nápad na e-shop, který bude nabízet méně známé značky kosmetiky z Čech i ze zahraničí za přijatelné ceny. Jedny z prvních značek v naší nabídce byly třeba Sleek, Milani, Jordana nebo Ziaja. A jak náš e-shop začal nabírat na popularitě, rozrůstala se postupně i nabídka značek.

67356956_510516563029811_3007695615191678976_n

Ráda bych zmínila, že od počátku mi byl parťákem můj tehdejší přítel a dnes manžel Marek. Kosmetice rozumí jako koza pertželi a ve všech těch podkladových bázích, BB krémech a fixačních sprejích má dodnes trochu hokej, ale rozumí byznysu a hlavně věřil mojí vizi. Od počátku máme jasně rozdělené role: já dodnes vybírám a oslovuji nové značky a osobně vybírám každý produkt na náš e-shop, starám se o grafiku a také o naše sociální sítě. Marek zastává funkci účetního a personalisty. A k jeho velké nelibosti i údržbáře tiskáren..

V současné době již mnoho značek v naší nabídce najdete i na jiných e-shopech a ve velkých drogeriích. Když je něco dobré, rychle se to rozkřikne. I tak se pro vás snažíme nacházet stále nové méně známe značky a hlavně se snažíme konkurovat naším osobním přístupem. Do týmu nám přibyla kolegyLucie, která pro vás s veškerou péčí balí balíčky a odpovídá na vaše dotazy. Troufnu si říct, že když se u vaší objednávky vyskytne problém, Lucka ho vyřeší rychlostí blesku. Kuba a Martina (mimochodem další manželský pár v našem týmu) jsou další nepostradatlenou součástí našeho týmu, starající se spíše o technické věci, SEO a marketing.

10

 

Splněným snem pro mě bylo otevření prodejny v Praze. Adresa možná není prestižní, ale nižší nájem nám umožňuje držet pro vás příznivé ceny. A když se některá ze zákaznic zmíní, že to u nás vypadá jako v cukrárně, je to pro mě největší pochvala.

57591541_2207362282643133_110323669586149376_n

V poslední době se zaměřujeme stále více na značky BIO a přírodní kosmetiky, protože my i naše zákazice se čím dál tím více zajímáme o složení kosmetiky a její dopad na svět kolem nás.

Naší misí nadále zůstává přinášet vám kvalitní produkty za rozumné ceny s osobním přístupem malého rodinného e-shopu. Konkurovat obřím korporátům je náročné, ale nás výzvy baví. Děkujeme za vaši přízeň a pokud máte jakékoliv návrhy, jak se pro vás můžeme zlepšit, napište mi na info@dekorativka.cz

Vaše Kristýna

 9

 

 

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení